• Ру
  • Ro
  • En
  • Artizana

    Artizana

    Am avut următoarele sarcini: rebranding, aducerea unui nou brand pe piață, accentuarea statutului companiei, fidelizarea publicului țintă, creșterea vânzărilor.

    Soluția noastră: Dezvoltarea companiei a necesitat o schimbare a reprezentării vizuale, astfel încât cooperarea noastră a început cu rebranding-ul.

    În proiectare, ne-am îndepărtat de temele orientale utilizate inițial și am finalizat elementul principal. Așadar, în noul logo vă prezentăm o serie de corturi care simbolizează întreaga producție.
    Am adăugat doar culoare neagră la imaginile mărcii pentru a sublinia stilul și efectul hainelor. Negrul din industria modei este un clasic fără vârstă.

    Ideea fundamentală a mărcii este de a arăta stilul, gustul și statutul proprietarului lucrului.

    Despre compania Artizana

    Redesignul logo-ului și crearea identității corporative

    Producția de calendare și suveniruri 

    Fotosesiune

    Publicitate în aer liber și deschiderea punctelor de vânzare.
    Ca parte a colaborării noastre, a fost deschis un nou magazin – Artizana Outlet.

    Design și plasarea billboards

    Pregătirea expoziției

      Рекламная кампания под ключ для Вашего бизнеса

      Рекламная кампания под ключ для Вашего бизнеса

      Рекламная кампания под ключ для Вашего бизнеса