Ro En Ru
Consulting expert slide
Consulting Expert
Veți crește considerabil vânzările prin intermediul promovării competente a companiei pe piață.

CONSULTING

Business Expert este compania specializată în consultanță de management, implementarea sistemului CRM, dezvoltarea unui plan de afaceri, întreținere și creștere a vânzărilor.

Consulting Expert reprezintă un sistem eficient de management pentru compania dumneavoastră.

Echipa noastră oferă soluții pentru afacerea care se confruntă cu:

  • Lipsa sistematizării și a planificări
  • Fluctuația personalului și lipsa de motivare
  • Lipsa proceselor de afaceri și a reglementărilor
  • Nu există o strategie de dezvoltare și puncte de control
  • Nu există o bază de date pentru clienți și un KPI
  • Nu există un plan de vânzări și o simulare a deservirii clienților
  • Nici o cunoaștere despre profitul posibil și punctul de rentabilitate
  • Nici o cunoaștere despre cum și unde să vă dezvoltați afacerea

Nouă ne sunt încredințate proiecte în realizare atât din Republica Moldova, cât și cele internaționale, ceea ce indică un grad ridicat de profesionalism al specialiștilor noștri.

Datorită unui sistem construit eficient implementăm proiecte de orice complexitate în cel mai scurt timp posibil, satisfăcând orice cerințe și dorințe ale cliențiilor noștri. Acest mecanism funcționează datorită interacțiunii dintre departamentele companiei, a muncii coordonate a întregii echipe, datorită cunoașterii profunde a domeniului de activitate, utilizarea metodologiilor moderne și software-ul inovator în managementul proiectelor,

Soluțiile noastre vă vor permite să alegeți strategia potrivită și să evitați pierderile financiare.

SERGIU

Șeful departamentului CONSULTING

НАШИ ПРОДУКТЫ

Анализ Рынка и целевой аудиторий

Рассчитываем рыночную долю компании и анализируем целевую аудиторию и предпочтения

Разработка системы оценки и мотивации персонала KPI

Разрабатываем индивидуальную систему оценки и мотивации персонала исходя из установленных

Внедрение CRM

Автоматизируем как взаимодействие с клиентами, так и сам процесс продаж в компании, для получения максимального результата

Разработка Книги продаж

Систематизируем и внедряем стандарты, правила, бизнес-процессы, принятые в компании, которые позволят ускорить процесс адаптации персонала, оптимизировать работу компании.

SOLUȚIILE NOASTRE

01Analiza pieței

Analiza pieței

Analiza competitivă

Analiza trendurilor

Analiza tendințelor

Prognoza și planificarea vânzărilor luând în considerare analiza

Rezultatul dvs.: înțelegerea tendințelor pieței, a oportunităților și a riscurilor pentru afacerea dvs.

De la 1000 ‎€
Анализ рынка
De la 350 ‎€
Анализ деятельности компании

02Analiza activităților companiei

Analiza dinamicii vânzărilor companiei

Analiza sortimentului

Analiza sezonalității

Analiza clienților companiei

Analiza veniturilor și cheltuielilor

Analiza punctelor de vânzare

Calculul punctului fără nerentabilitate

Rezultatul dvs.: Dumneavoastră vindeți doar ceea, doar acelea și doar acolo, unde toate acestea aduc profitul maxim

03Cartea de vânzări

Manual metodic tipărit pentru gestionarea eficientă a companiei, încadrarea angajaților în funcție și pregătirea acestora.

Crearea cărții de vânzări:

Despre companie. Istoric. Obiectivele companiei. Produse și servicii.

Instrucțiunile postului. Procesele de afaceri. KPI.

Scenariile vânzărilor, planul de vânzări și raportarea.

Documentele și fluxul de lucru în companie.

Rezultatul dvs.:

  1. Toată informația despre activitățile companiei într-o singură sursă.
  2. Integrarea oricărui angajat timp de 5 zile fără cheltuieli de timp și bani
  3. În cazul concedierii unui angajat-cheie, compania lucrează în mod normal
De la 1000 ‎€
Книга продаж
De la 1500 ‎€
Разработка бизнес-плана

04Dezvoltarea planului de afaceri

Analiza pieței și a tendințelor mondiale

Analiza competitivă

Dezvoltarea planului de afaceri ținând cont de indicatorii economici

Realizarea unei prognoze de vânzări și a profitului ideii de afaceri

Rezultatul dvs.: riscuri minime dintr-o afacere nouă, calculul amortizării proiectului, investițiile - numai în planul de afaceri

05Sistemul de lucru al afacerii dumneavoastră

Dezvoltarea și implementarea instrucțiunilor postului și a proceselor de afaceri

Dezvoltarea și implementarea KPI

Implementarea sistemului CRM

Angajarea și instruirea personalului

Planul de vânzări pentru personalul în vânzări

Scenariile de vânzări

Rezultatul dvs.: întreaga echipă lucrează la îndeplinirea planului, în conformitate cu normele aprobate. Conversia pe vânzări crește până la 50%.

De la 400 ‎€
Системная работа Вашего бизнеса

Lucrările noastre

Aș dori
să solicit o programare

Или свяжитесь с нами: +373 62 101 900

SPECIALIȘTII NOȘTRI

Sergiu Sef departament
IrinaHR Manager
DmitriyMarketing strategist
Inna Account manager
Nichita CRM Specialist