Ro En Ru
Consulting expert slide
Consulting Expert
Veți crește considerabil vânzările prin intermediul promovării competente a companiei pe piață.

CONSULTING

Business Expert este compania specializată în consultanță de management, implementarea sistemului CRM, dezvoltarea unui plan de afaceri, întreținere și creștere a vânzărilor.

Consulting Expert reprezintă un sistem eficient de management pentru compania dumneavoastră.

Echipa noastră oferă soluții pentru afacerea care se confruntă cu:

Nouă ne sunt încredințate proiecte în realizare atât din Republica Moldova, cât și cele internaționale, ceea ce indică un grad ridicat de profesionalism al specialiștilor noștri.

Datorită unui sistem construit eficient implementăm proiecte de orice complexitate în cel mai scurt timp posibil, satisfăcând orice cerințe și dorințe ale cliențiilor noștri. Acest mecanism funcționează datorită interacțiunii dintre departamentele companiei, a muncii coordonate a întregii echipe, datorită cunoașterii profunde a domeniului de activitate, utilizarea metodologiilor moderne și software-ul inovator în managementul proiectelor,

Soluțiile noastre vă vor permite să alegeți strategia potrivită și să evitați pierderile financiare.

PRODUSELE NOASTRE

Analiza pieței și a Publicului țintă

Calculăm cota de piață a companiei, analizăm publicul țintă și preferințele acestuia.

Analiza sortimentului

sortimentul de bunuri și servicii ale companiei

Selecția și pregătirea personalului

Realizăm selectarea personalului calificat, cu integrare și instruire ulterioară

Dezvoltarea proceselor și regulamentelor de afaceri

dezvoltăm/optimizăm procesele de afaceri și algoritmii de implementare a acestora.

Elaborarea unui sistem de evaluare și motivație a personalului KPI

dezvoltăm un sistem de evaluare individuală și de motivare a personalului, pe baza indicatorilor cheie de performanță stabiliți.

Introducerea de CRM

Automatizăm atât interacțiunea cu clienții, cât și însuși procesul de vânzare în cadrul companiei, pentru a obține rezultatul maxim.

Prelucrarea Cărții de vânzare

Sistematizăm și punem în aplicare standardele, normele, procesele de business adoptate în companie, care vor permite accelerarea procesului de adaptare al personalului

Analiza și prognozarea vânzărilor

Analizăm starea actuală a afacerilor companiei și configurăm prognoza vânzărilor pentru viitorul apropiat, pe baza analizei de piață.

girl
Aș dori
să solicit o programare
+373 62 101 900

SOLUȚIILE NOASTRE

01Analiza pieței

Analiza pieței

Analiza competitivă

Analiza trendurilor

Analiza tendințelor

Prognoza și planificarea vânzărilor luând în considerare analiza

Rezultatul dvs.: înțelegerea tendințelor pieței, a oportunităților și a riscurilor pentru afacerea dvs.

De la 1000 ‎€
Анализ рынка
De la 350 ‎€
Анализ деятельности компании

02Analiza activităților companiei

Analiza dinamicii vânzărilor companiei

Analiza sortimentului

Analiza sezonalității

Analiza clienților companiei

Analiza veniturilor și cheltuielilor

Analiza punctelor de vânzare

Calculul punctului fără nerentabilitate

Rezultatul dvs.: Dumneavoastră vindeți doar ceea, doar acelea și doar acolo, unde toate acestea aduc profitul maxim

03Cartea de vânzări

Manual metodic tipărit pentru gestionarea eficientă a companiei, încadrarea angajaților în funcție și pregătirea acestora.

Crearea cărții de vânzări:

Despre companie. Istoric. Obiectivele companiei. Produse și servicii.

Instrucțiunile postului. Procesele de afaceri. KPI.

Scenariile vânzărilor, planul de vânzări și raportarea.

Documentele și fluxul de lucru în companie.

Rezultatul dvs.:

  1. Toată informația despre activitățile companiei într-o singură sursă.
  2. Integrarea oricărui angajat timp de 5 zile fără cheltuieli de timp și bani
  3. În cazul concedierii unui angajat-cheie, compania lucrează în mod normal
De la 1000 ‎€
Книга продаж
De la 1500 ‎€
Разработка бизнес-плана

04Dezvoltarea planului de afaceri

Analiza pieței și a tendințelor mondiale

Analiza competitivă

Dezvoltarea planului de afaceri ținând cont de indicatorii economici

Realizarea unei prognoze de vânzări și a profitului ideii de afaceri

Rezultatul dvs.: riscuri minime dintr-o afacere nouă, calculul amortizării proiectului, investițiile - numai în planul de afaceri

05Sistemul de lucru al afacerii dumneavoastră

Dezvoltarea și implementarea instrucțiunilor postului și a proceselor de afaceri

Dezvoltarea și implementarea KPI

Implementarea sistemului CRM

Angajarea și instruirea personalului

Planul de vânzări pentru personalul în vânzări

Scenariile de vânzări

Rezultatul dvs.: întreaga echipă lucrează la îndeplinirea planului, în conformitate cu normele aprobate. Conversia pe vânzări crește până la 50%.

De la 400 ‎€
Системная работа Вашего бизнеса

Adresează o întrebare

Lucrările noastre

SPECIALIȘTII NOȘTRI

Sergiu Sef departament
IrinaHR Manager
DmitriyMarketing strategist
Inna Account manager
Nichita CRM Specialist

Ce primiți

1. Produsul este cunoscut, iubit și promovat

2. Obiectivele și planurile dvs. sunt precizate exact în indicatori

3. Aveți un plan de strategie și dezvoltare

4. Aveți un partener de încredere care este responsabil pentru promovarea mărcii

Super!
Vreau și eu!

De ce să ne alegeți?

ACURATEȚE?

Executăm cu acuratețe acțiuni în promovarea bunurilor sau serviciilor, știm de ce aveți nevoie!?

ÎMBUNĂTĂȚIREA?

Departamentul nostru de marketing este sunt oamenii ce nu se opresc în dezvoltarea personală și dezvoltarea companiei!

EFICIENTA?

Elaborăm strategii eficiente de promovare și analiză a vânzărilor.
Răspundem repede sarcinilor!

FLEXIBILITATE?

Ne simțim încrezut în mediul nostru! Căutăm rapid și atragem potențialii clienți pentru afaceri!?

Vreau să fac o programare